ترخیص ایزو پروپیل الکل ازگمرگ

ترخیص ایزو پروپیل الکل ازگمرگ

ترخیص ایزو پروپیل الکل ازگمرگ شهید رجایی بندرعباس توسط شرکت پتروپارس ارغوان ،کارگزار رسمی گمرک ایران و عضو اتحادیه ملی کارگزاران گمرگ ایران

ایزو پروپیل الکل چیست؟

کوچکترین عضو در گروه الکل های ثانویه است. این ترکیب، مایعی بی رنگ، فرار و قابل اشتعال است.

با اسامی صنعتی ایزوپروپانول، پروپانول، دی متیل کاربینول و پروپیل الکل شناخته شده است.

 

کاربرد

از عمده موارد کاربرد این الکل در صنعت چاپ و وابستگی شدید این صنعت به ایزوپروپیل به این دلیل می‌باشد که دمای آب را در دستگاه‌های چاپ بسیار پائین نگاه می‌دارد و قابلیت تبخیر آن بسیار پائین است

به طور گسترده در حلال و پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.

از دیگر کاربرد های ایزو پروپیل الکل کاهش کشش سطحی آب جهت نفوذ آب میتوان اشاره کرد.

این ماده در صنایع دارویی، آرایشی بهداشتی، غذایی و چاپ مصرف عمده دارد.

ایزو پروپیل الکل در ساخت انواع شیشه شورها ، ضدعفونی کننده ها ، رنگبرها و… همچنین کاربرد دارد و نیز ایزو پروپیل الکل به عنوان حلال در روکش ها و یا برای فرآیندهای صنعتی استفاده می شود و به دلیل داشتن نقطه جوش نسبتا پایین سریعا تبخیر می شود .

ترخیص ایزو پروپیل الکل ازگمرگ
ترخیص ایزو پروپیل الکل ازگمرگ

نسبت به حلال های دیگر غیرسمی است و جهت مصارف دارویی و انحلال اتیل سلولز ، پلی وینیل بوتیرال ، بسیاری از روغنها ، الکالوییدها و رزینهای طبیعی بکار می رود.

وابستگی شدید صنعت چاپ به ایزوپروپیل الکل به این دلیل می باشد که دمای آب را در دستگاه های چاپ پایین نگاه می دارد و قابلیت تبخیر آن بسیار بالاست است.

این ماده در ساخت طیف گسترده ای از مواد شیمیایی صنعتی و خانگی استفاده می شود و یک عنصر رایج در محصولاتی مانند ضد عفونی کننده ها، ضدعفونی کننده ها، ضدعفونی کننده دست و مواد شوینده است. سالانه بیش از یک میلیون تن در سراسر جهان تولید می شود

ایزوپروپیل الکل معمولاً برای تمیز کردن عینک، کنتاکت‌های الکتریکی، سر نوارهای صوتی یا تصویری، دی‌وی‌دی و سایر لنزهای دیسک نوری، حذف خمیر حرارتی استفاده می‌شود.

سایر کاربردهای این ماده عبارتند از:

  •  محصولات خانگی
  • صنعت چاپ (جوهر)
  • به عنوان حلال
  • به عنوان واسطه شیمیایی
  •  داروسازی
  • تمیز کردن پوست
  • قبل و بعد از جراحی

 

خدمات شرکت پتروپارس ارغوان در زمینه ترخیص ایزو پروپیل الکل از گمرک شهید رجایی

شرکت پتروپارس ارغوان کارگزار رسمی گمرک ایران در طول سال‌های فعالیت خود تحت عنوان شرکت بازرگانی، موفق به کسب تجربه و مهارت بالایی در این زمینه شده است. به همین دلیل راهنمای مناسبی برای تاجران و بازرگانان کشورمان محسوب می‌شود.

در صورت داشتن هرگونه سوال و یا درخواست همکاری با کارشناسان کاربلد و توانای این شرکت در زمینه ترخیص ایزو پروپیل الکل از گمرک، با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

تلفن تماس:

09939170823

 

دیدگاهتان را بنویسید