خرید و فروش کود شیمیایی اوره

خرید و فروش کود شیمیایی اوره

خرید و فروش کود شیمیایی اوره در ایران و منطقه رو به افزایش می باشد . و عوامل زیادی بر این خواسته و تقاضا دخیل هستند.

اوره چیست؟

زمانی که دی‌اکسیدکربن با آمونیاک غیرهیدرات واکنش می‌دهد، اوره تولید می‌شود. این فرآیند تحت فشار بالا و در دمای ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد اتفاق خواهد افتاد . اوره‌ای که از این فرآیند بدست می‌آید، فرآوری می‌شود تا به‌ شکل دانه‌ها یا توپک‌های جامد به‌نام پریل درآید. اوره خشک کاملاً در آب محلول است و باید تا زمان مصرف دور از رطوبت نگهداری شود.

کود اوره
کود اوره


فواید کود شیمیایی اوره                           

کود شیمیایی اوره دارای فواید زیادی برای خاک کشاورزی می باشد که مقرون به صرفه است از این مورد به جای روش های دیگر استفاه کنیم  .برای خرید کود شیمیایی اوره برای مصرف داخل می توانید به فروشگاه های سطح شهر که در کار خرید و فروش کود شیمیایی هستند و وسایل دیگری نیز دارند  مراجعه کنید و یا از سایت های اینترنتی ای که ملزومات و وسایل کشاورزی را دارند مراجعه کنید  خرید نمایید و در کشاورزی خود استفاده کنید که روشی بسیار مناسب برای کشاورزی شما می باشد.

توجه داشته باشید که برای خرید کود اوره مطابق با ویژگی های مورد نیاز خریداری نمایید.

کود اوره 46 درصد
کود اوره 46 درصد

نحوه استفاده کود شیمیایی اوره

 به‌ صورت محلول ‌پاشی جهت باغات ۳ – ۲ کیلوگرم در ۱۰۰۰ لیتر آب و جهت مزارع ۳- ۲ کیلوگرم در هکتاراست. هم‌چنین مصرف به‌صورت خاکی جهت باغات ۱۵۰ ۱۰۰ گرم برای هر درخت و جهت مزارع ۱۲- ۸ کیلوگرم در هکتار است.

کود اوره
کود اوره

نگه داری و انبار کود اوره

در انبار اوره به صورت عمده از پارچه مخصوص کرباسی قیر اندود عایق آب استفاده می شود. مکان نگه داری اوره باید خنک و خشک باشد. تهویه در مکان نگهداری باید مناسب باشد .

کودشیمیایی اوره
کودشیمیایی اوره

کود شیمیایی اوره صادراتی

برای سفارش کود شیمیایی اوره  پریل و گرانول 46 % جهت صادرات با بهترین قیمت و بهترین کیفیت از تمامی پتروشیمی های ایران و منطقه  به سرتاسر جهان می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید