خرید کود شیمیایی اوره صادراتی

خرید کود شیمیایی اوره صادراتی

برای خرید کود شیمیایی اوره صادراتی باید به نکات بسیاری توجه داشته باشید تا بتوانید یک خرید خوبی را تجربه کنید لذا برای خرید کود شیمیایی اوره صادراتی می توانید با شرکت ما در ارتباط باشید.

کود شیمیایی اوره صادراتی
کود شیمیایی اوره صادراتی

اوره چیست؟

از میان عناصر شناخته شده در طبیعت ، ازت (N) ، فسفر (P) و پتاسیم (K) بیشتر از بقیه در رشد گیاهان موثرند و از این رو بعضی ترکیبات حاوی این عناصر بعنوان کود شیمیایی در کشاورزی مصرف می شوند .

اوره با فرمول شیمیایی NH2CONH2 مشهورترین کودهای ازته میباشد و از محاسن آن اینکه برای اغلب گیاهان بویژه همه غلات کود مناسبی است ، هیچ باقیمانده نمکی در خاک باقی نمی گذارد و غلظت املاح خاک را تغییر نمی دهد .

از کل اوره تولیدی در جهان بیش از 70% آن به مصرف کشاورزی رسیده وبقیه در تولید پودر ملامین ، استفاده بعنوان خوراک دام ، مصارف پزشکی و غیره استفاده می شود .

برای آشنایی با فرآیند ساخت اوره می توانید به صفحه ساخت اوره مراجعه نمایید.

کود شیمیایی اوره صادراتی1
کود شیمیایی اوره صادراتی

کاربرد های کود اوره

کود کشاورزی و در صنایع
بیشتر از ۹۰ ٪ از تولید اوره در دنیا، به منظور استفاده به عنوان کودهای شیمیایی حاوی نیتروژن است. در کاربردهای عمومی، اوره دارای بالاترین مقدار ازت در میان تمامی کودهای جامد نیتروژنی می‌باشد (۴۶٫۷ ٪).
همچنین اوره مادهٔ اولیه برای تولید بسیاری از ترکیبات شیمیایی مهم است، مانند:
انواع پلاستیک، به ویژه رزین‌های فرمالدئید اوره.
انواع چسب، همچون اوره فرمالدئید و اوره ملامین فرمالدئید، که در ساخت تخته سه لایی مخصوص آب کاربرد دارد.
سیانات پتاسیم، بعنوان ماده اولیه برخی از صنایع.

کود اوره
کود اوره

خرید کود شیمیایی اوره

لذا با توجه به نکات گفته شده برای خرید کود شیمیایی اوره   توجهی هم به نوع کشاورزی خود کنید که به صرفه ترین کود شیمیایی  ،اوره می باشد . برای خرید کود شیمیایی اوره  با بهترین قیمت و بهترین کیفیت و توانایی ارسال به سرتاسر جهان می توانید با ما در ارتباط باشید.

تماس با شرکت پتروپارس ارغوان
تماس با شرکت پتروپارس ارغوان

دیدگاهتان را بنویسید