خرید کود شیمیایی اوره گرانول

خرید کود شیمیایی اوره گرانول

کود شیمیایی اوره به دو مدل تقسیم می شود : گرانول و پریل

کود اوره گرانول نسبت به پریل ریز تر می باشد و اوره پریل درشت تر می باشد .

اوره در پتروشیمی های مختلف سطح کشور و کشور های دیگر تولید می شوند.شرکت پتروپارس ارغوان صفر تا صد صادرات اوره را به سرتاسر جهان را انجام می دهد.

 کود شیمیایی اوره گرانول
کود شیمیایی اوره گرانول

فرآیند ساخت اوره

از ميان عناصر شناخته شده در طبيعت ، ازت (N) ، فسفر (P) و پتاسيم (K) بيشتر از بقيه در رشد گياهان موثرند و از اينرو بعضي تركيبات حاوي اين عناصر بعنوان كود شيميايي در كشاورزي مصرف مي شوند .

اوره با فرمول شيميايي NH2CONH2 مشهورترين كودهاي ازته ميباشد و از محاسن آن اينكه براي اغلب گياهان بويژه همه غلات كود مناسبي است ، هيچ باقيمانده نمكي در خاك باقي نمي گذارد و غلظت املاح خاك را تغيير نمي دهد .

از كل کود اوره توليدي در جهان بيش از 70% آن به مصرف كشاورزي رسيده وبقيه در توليد پودر ملامين ، استفاده بعنوان خوراك دام ، مصارف پزشكي و غيره استفاده مي شود .

برای آشنایی بیشتر با فرآیند ساخت اوره اینجا کلیک کنید.

فرآیند ساخت اوره
فرآیند ساخت اوره

کاربرد کود اوره

کاربرد اصلی کود شیمیایی اوره در کشاورزی می باشد که کشور هایی که دارای کشاورزی هستند نیاز مبرمی به آن دارند و باید اوره مورد نیاز خود را از کشور های تولیدکننده وارد کنند.

اوره مادهٔ اولیه برای تولید بسیاری از ترکیبات شیمیایی مهم است، مانند :

انواع پلاستیک، به ویژه رزین‌های فرمالدئید اوره.

انواع چسب، همچون اوره فرمالدئید و اوره ملامین فرمالدئید، که در ساخت تخته سه لایی مخصوص آب کاربرد دارد.

سیانات پتاسیم، به عنوان ماده اولیه برخی از صنایع.

کاربرد اوره
کاربرد اوره

 

قیمت کود اوره گرانول

قیمت کود شیمیایی اوره گرانول متاثر از عوامل گوناگون و متنوعی  می باشد و بر آن اثر می گذارد و تحولات جهانی و منطقه ای تاثیر زیادی بر روی آن دارند. وبرای در یافت قیمت اوره ایران و کشور های دیگر جهت صادرات به سرتاسر جهان می توانید با شرکت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید