قیمت اوره صادراتی

قیمت اوره صادراتی

قیمت اوره صادراتی با توجه به معیار های مختلف مشخص و معین می شود و تاثیرات تحولالت منطقه و جهان و نوسانات ارز و .. تاثیری مستقیم بر نرخ قیمت اوره صادراتی می باشد .

قیمت کود شیمیایی اوره
قیمت کود شیمیایی اوره

کود اوره

کود اوره از مشهورترین کودهای ازته می باشد و برای اغلب گیاهان بویژه غلات ، کود مناسبی بشمار می آید ، هیچ باقیمانده نمکی در خاک باقی نمی گذارد و غلظت املاح خاک را تغییر نمی دهد.

قیمت اوره صادرات
قیمت اوره صادرات

کاربرد های اوره

از کل اوره تولیدی در جهان بیش از ۷۰% آن به مصرف کشاورزی وبقیه در تولید پودر ملامین ، افزودنی خوراک دام ، مصارف پزشکی و غیره استفاده می شود .

کود اوره یکی از غنی‌ترین کودهای شیمیایی است که با ورود به عرصه کشاورزی زمینه ساز تحولات بزرگی در زراعت و باغبانی گردیده است.

بیشتر از ۹۰ ٪ از تولید اوره در دنیا، به منظور استفاده به عنوان کودهای شیمیایی حاوی نیتروژن است. در کاربردهای عمومی، اوره دارای بالاترین مقدار ازت در میان تمامی کودهای جامد نیتروژنی می‌باشد
همچنین اوره مادهٔ اولیه برای تولید بسیاری از ترکیبات شیمیایی مهم است، مانند:
انواع پلاستیک، به ویژه رزین‌های فرمالدئید اوره.

برای آشنایی بیشتر با کاربرد های کود شیمیایی اوره  اینجا کلیک کنید.

کاربرد اوره
کاربرد اوره

کود اوره ایران

ایران به واسطه حضور پتروشیمی های بزرگ همواره تولید کننده و صادرکننده بهترین کودهای شیمیایی اوره بوده است . و در جهان جایگاه بسیار بالایی را دارد .و بر قیمت جهانی کود اوره تاثیر به سزایی دارد و خریداران بسیاری را از سرتاسر جهان دارد .و در ایران پتروشیمی های بسیاری به تولید اوره مشغول فعالیت می باشند.

کود شیمیایی اوره صادراتی
کود شیمیایی اوره صادراتی

خرید کود اوره  صادراتی

لذا با توجه به مطالب گفته شده می توانید  برای خرید کود شیمیایی اوره صادراتی با بهترین قیمت و بهترین کیفیت و توانایی ارسال به سرتاسر جهان می توانید با ما در تماس باشید.

تماس با شرکت پتروپارس ارغوان
تماس با شرکت پتروپارس ارغوان

 

 

دیدگاهتان را بنویسید