ترخیص قیر از اسکله شهید رجایی بندرعباس

ترخیص قیر از اسکله شهید رجایی بندرعباس

ترخیص قیر از اسکله شهید رجایی بندرعباس توسط شرکت پتروپارس ارغوان ،متخصص ترخیص محصولات نفتی و شیمیایی

قیر چیست؟

قیر یکی از فرآورده های نفتی است که سالانه حدود ۶ تن قیر در کشور تولید می شود، از این مقدار قیر تولیدی ۴ تن صادر می شود و ۲ تن در داخل کشور جهت تامین مصارف متعدد به مصرف می رسد.

صادرات قیر یکی از صادرات ارز آور است‌ که‌ به‌ اقتصاد کشور کمک شایانی می کند.

در حال حاضر میزان صادرات قیر ایران در حال افزایش است و بازرگان سعی مي کنند تا جهت افزایش سود صادرات قیر، بهترین قیر را تهیه و صادر کنند.

صادرات قیر طبیعی همانند صادرات سایر کالا ها شامل سلسله مراتبی است که باید رعایت شود، در غیر اینصورت فرد علاوه بر اینکه سود نمی کند بلکه متحمل زیان نیز می شود.

ترخیص قیر از اسکله شهید رجایی بندرعباس
ترخیص قیر از اسکله شهید رجایی بندرعباس

 

لذا برای کسب آگاهی در خصوص نحوه صادرات قیر باید از افراد متخصص در حیطه صادرات و ترخیص کمک بگیرد. این افراد با توجه به مهارت هایی که در صادرات کالای مختلف از جمله قیر دارند می توانند با استفاده از شیوا ترین مطالب به شما کمک کنند تا ضمن آگاهی از شرایط صادرات قیر، بهترین تجارت را داشته باشید.

قیر به کدام کشور ها صادر می شود؟

بازرگانان ایرانی طبق آمار موسسه خدمات مالی ابتدا بهترین بازار را برای فروش قیر انتخاب می کنند و سپس با بازرگانان آن کشور وارد معامله می شوند.

در سال های اخیر صادرات قیر به عراق افزایش یافته است و بازرگانان از طریق فروش قیر در بازارهای عراق توانسته اند درآمد خوبی داشته باشند.

هند

هند از جمله کشور هایی است که جهت تامین نیاز های داخلی نیازمند واردات قیر از کشورهای نفت خیز است. صادرات قیر به هند شرایط دشواری ندارد بنابراین بازرگانان به راحتی می توانند با صادرات این محصول را به این کشور سود کسب کنند.

ترکیه

ترکیه یکی از شرکای تجاری ایران است که همیشه بیشترین سهم صادراتی کالا های ما به این کشور صادر می شود. صادرات قیر به ترکیه همانند صادرات سایر کالا ها شرایطی دارد که اگر فرد این شرایط را رعایت کند تجارت پر رونقی خواهد داشت.

در کنار کشورهای عراق، هند و ترکیه، صادرات قیر به پاکستان و ترکمنستان و امارات متحده عربی نیز حائز اهمیت است. صادرات قیر به امارات متحده عربی، ترکمنستان و پاکستان توسط شرکت های صادراتی انجام می گیرد.

چین

چین یکی از پر جمعیت ترین کشورهایی است که قیر مورد نیاز خود را از کشورهای نفت خیز وارد می کند. ایران به علت مراوده های تجاری که با کشور چین دارد، بازار چین را برای فروش قیر خود انتخاب می کند. صادرات قیر به چین مراحلی دارد که فرد باید این مراحل را با مشورت گرفتن از افراد متخصص طی کند.

گرجستان

گرجستان به علت اینکه نفت خیز نیست یکی از بهترین بازارهای فروش قیر ایران به حساب می آید. بازرگانان می توانند با صادرات قیر به گرجستان سود خوبی کسب کنند.

اما آخرین کشوری که بازرگانان آن را برای صادرات این محصول انتخاب می کنند، کشور عمان است. صادرات قیر به عمان  بیشتر به صورت بشکه ای و از طریق دریایی صورت می گیرد.

آمار صادرات قیر ایران

تحریم های آمریکا بر حوزه صادرات نفت تاثیر زیادی داشته است اما خللی در خصوص صادرات قیر ایران ایجاد نکرده است.

در حالت کلی قیر به صورت بشکه ای، فله ای و کیسه ای از طریق زمینی و دریایی صادر می شود.

قیر بشکه ای و کیسه ای از طریق کانتینر از طریق دریایی به کشور های مقصد فروخته می شود.

اما قیر فله ای توسط تانکر های حمل از طریق کشتی های فله بر به صورت زمینی صادر می شود.

طبق آمار صادرات قیر ایران، در نیمه اول سال ۹۹ هند، امارات، بنگلادش، کنیا و میانمار ۵ کشوری هستند که به ترتیب بیشترین میزان واردات قیر را داشتند.

با توجه به‌ آمار صادرات قیر، سهم صادرات این محصول به هند در سال ۹۹ حدود ۲۵۰ هزار تن قیر بشکه ای بوده است.

 

ترخیص قیر از اسکله شهید رجایی بندرعباس توسط شرکت پتروپارس ارغوان

شرکت صادر کننده قیر با بهره‌گیری از تجربیات و اطلاعات کارشناسان زبده خود قیر را در بسته بندی های مناسب در مدت زمان اندک به کشور مقصد ارسال می کند و در آنجا به بازرگانی که قیر را از شما خریداری کرده تحویل می دهد‌‌.

در واقع صادر کننده قیر بدون کمک گرفتن از افراد حرفه ای به هیچ عنوان نمی تواند در تجارت خود با کشور های خارجی موفق باشد زیرا اطلاعات کاملی در رابطه با قوانین صادرات قیر ندارد.

شرکت پتروپارس ارغوان بصورت تخصصی در حوزه مشتقات نفتی فعالیت دارند و مشاوران وکارشناسان با تجربه و زبده مجموعه ما میتوانند شما را در زمینه ترخیص یا صادرات انواع کالا همچون قیر از اسکله شهید رجایی بندرعباس یاری رسانند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ترخیص کالاهای  مختلف می توانید از طریق تماس با شماره تماس های زیر یا از طریق واتساپ می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

تماس با شرکت
تماس با شرکت

دیدگاهتان را بنویسید