ترخیص کالا از گمرک بندرلنگه

ترخیص کالا از گمرک بندرلنگه

ترخیص کالا از گمرک بندرلنگه توسط کارگزار رسمی گمرک ایران

 بندر کجاست؟

بندر لنگه یکی از بنادر مهم در جنوب کشور می باشد. این بندر که در استان هرمزگان واقع شده از قدیمی ترین بنادر جهان به حساب می آید.

بندر لنگه به خاطر زیبایی که در گذشته داشته به بندر مروارید نیز شهرت پیدا کرده است.

اسم این بندر در زمان هخامنشیان گوگونا بوده و در زمان زندیه در زمنیه حمل و نقل دریایی رونق زیادی کسب کرده است.

با توجه به توضیحاتی که داده شد می توان به بافت تاریخی و قدمت این بندر پی برد.

ترخیص کالا از بندر لنگه چگونه است؟

ترخیص کالا امری دشوار و سخت می باشد  و این سختی به دلیل تغییرات مداوم بخشنامه ها در موقعیت های سیاسی و اقتصادی متفاوت می باشد . ترخیص کالا از گمرکات نیازمند اطلاع دقیق از بخشنامه های صادر شده از ارگان ها و سازمان های ذی ربط خواهید بود.

برای همین به ترخیص کار بندر لنگه  نیاز خواهید داشت زیرا ترخیص کار بندر لنگه به تمامی امور و قوانین و مقررات این بندر آگاهی دارد و می تواند کالای شما را در سریع ترین زمان ممکن با کمترین هزینه از گمرک ترخیص نمایید.

مشاوره و پذبرش دعاوی گمرکی

مدارک مورد نیاز برای ترخیص کالا از بندر لنگه

برای ترخیص کالا از بندر لنگه نیاز به یک سری از مدارک خواهید داشت که در صورت داشتن حق العمل کار و یا ترخیص کار در بندر لنگه باید این مدارک را به او تحویل دهید تا با عنوان نماینده قانونی شما تجار برای ترخیص کالا و انجام تشریفات گمرکی اقدام نماید.

برای ترخیص کالا باید به تنظیم اظهار نامه اقدام کنید برای تنظیم اظهار نامه به مدارکی همچون قبض انبار، بیمه نامه، بارنامه، مدارک خرید  و یا فروش کالا، مدارک مربوط به بازرسی کالا، مدارک مربوط به آزمایشگاه کالا، پروفرما، اینویس، مدارک حمل و نقل و یا ترانزیت و ترانشیپ کالا، مدارک مربوط به اخذ مجوزات و… احتیاج خواهید داشت.

ترخیص اختصاصی کالا از بندر لنگه

برخی از گمرکات برای تسریع در روند ترخیص کالا به صورت اختصاصی به ترخیص نوع خاصی از کالاها می پردازند که این امر در عرضه سریع کالاها به بازار مصرف مفید خواهد بود.

پیشنهاد ما به شما تجار این است که برای تسریع در روند ترخیص کالای خود به گمرک اختصاصی آن کالا مراجعه نمایید تا در بازار اقتصادی و رقابتی کالا پیشقدم باشید.

گمرک بندر لنگه نیز به ترخیص اختصاصی کالاهایی همچون لوازم خانگی، لوازم یدکی خودروها و خودرو ها و …. می پردازد. برای اطلاع بیشتر در این خصوص می توانید به سایت گمرک بندر لنگه مراجعه نمایید.

هزینه ترخیص کالا از گمرک بندر لنگه

ترخیص کالا به خودی خود داری هزینه های بسیاری می باشد اما در عین حال سود بسیار خوبی نیز برای تجار و بازرگانان به همراه دارد.

هزینه هایی که معمولا برای تمامی کالاها یکسان می باشد اعم از هزینه های بارگیری، هزینه تخلیه بار، هزینه بدرقه کالا، هزینه های حمل و نقل، هزینه های بازرسی، هزینه های آزمایشگاه، هزینه های حقوق و عوارض گمرکی و ….. است.

مجری وصول اثر این هزینه های گمرک می باشد و در زمان ترخیص کالا از بندر لنگه خود بازرگان و یا نماینده وی باید نسبت به پرداخت آنها اقدام نماید.

ترخیص کالا از گمرک بندرلنگه توسط شرکت پترو پارس ارغوان

شرکت پترو پارس ارغوان با سالها تجربه در زمینه صادرات و واردات و ترخیص کالا از تمامی مرزها، مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی در خدمت شما عزیزان است.

متخصصین ترخیص کار شرکت ما شما را در همه امور یاری میکنند.

یکی از اصلی ترین اصول کار ما اعتبار شرکت ما نزد مشتریان است. شما تجار عزیز می توانید تمامی مراحل ترخیص کالای خود را از ابتدا تا انتها به ترخیص کاران ما بسپارید.

برای مشاوره رایگان در خصوص ترخیص اختصاصی از گمرک بندر لنگه با ما تماس بگیرید.

تماس با شرکت

دیدگاهتان را بنویسید