فروش و ترخیص محصولات فولادی صادراتی

فروش محصولات فولادی صادراتی

فروش محصولات فولادی صادراتی با بهترین قیمت و بهترین شرایط

بسیاری از ما با فولاد و یا یکی از محصولاتی که از فولاد بدست می آید آشنا هستیم. فولاد آلیاژی از آهن و کربن است که حدود ۰٫۰۰۲ تا ۲٫۱ درصد وزن آن از کربن تشکیل شده است.

درصورتی که میزان کربن از 2 درصد بیشتر شود فولاد به چدن تبدیل خواهد شد. خصوصیات ویژه و منحصر به فرد فولاد از جمله استحکام کشش نهایی و قیمت نسبتاً پایین باعث شده در صنایع مختلفی از قبیل ساختمان سازی، سازه‌های زیرساختی، ابزارها، کشتی‌ها، قطارها، خودروها، ماشین آلات، تجهیزات و سلاح‌های نظامی از آن استفاده بسیار زیادی شود.

به طور کلی محصولاتی که از فولاد بدست می آید شامل ؛ میلگرد، تیرآهن، ورق، لوله، قوطی پروفیل، سیم بکس، مفتول، نبشی ناودانی وسپری و شمش می باشد.

 

آلیاژ فولاد چیست؟

فولاد را می توان آلیاژی از آهن و کربن دانست که حدود ۰٫۰۰۲ تا ۲٫۱ درصد وزن آن از کربن تشکیل شده است. در صورتی که میزان کربن از 2 درصد بیشتر شود فولاد به چدن تبدیل خواهد شد. استحکام فولاد رابطه مستقیمی با میزان کربن محلول دارد. هر چقدر میزان کربن افزایش یابد استحکام فولاد بیشتر می شود اما از سویی دیگر این افزایش استحکام باعث می شود قابلیت جوشکاری کاهش یابد و احتمال ترد و شکنندگی فولاد بیشتر شود.

برای تولید انواع فولاد بیش از ۳۵۰۰ درجه وجود دارد. فولاد را براساس درجه می توان به چهار  دسته؛ فولاد کربنی، فولاد ابزاری، فولاد آلیاژی، فولاد ضد زنگ طبقه‌بندی کرد. معیار این طبقه‌بندی ویژگی‌های شیمیایی، فیزیکی و زیست محیطی است.

انواع محصولات فولادی

میلگرد

یکی پرکاربردترین محصولات فولادی است که در صنعت ساختمان سازی و زیرساخت های شهری از آن استفاده می شود یکی از دلایل استفاده از میلگرد افزایش مقاومت بتن در برابر نیروهای کششی و چرخشی است.

میلگرد ها در دو نوع میلگرد ساده و میلگرد در استانداردهای A1، A2، A3 و A4 تولید و عرضه می شود.

میلگرد بر اساس شکل ظاهری، روش تولید و همچنین کاربرد به دو دسته آجدار و ساده تقسیم بندی می شوند.

گریدهای A2،A3،A4 در دسته میلگرد آجدار و گرید A1 در دسته میلگرد ساده قرارمی گیرد. برای نصب میلگرد در ساختمان سه مشخصه محاسباتی مقاومت تسلیم، فضاساز و مقاومت کششی وجود دارد.

قیمت میلگرد

برای انتخاب دقیق و مناسب میلگرد براساس نیاز خود و اطلاع از قیمت میلگرد مد نظر با کارشناسان فروش میلگرد ما در تماس باشید.

انجام تشریفات گمرکی،مشاوره بازرگانی و گمرکی

جهت آشنایی با خدمات ترخیص از گمرک پیشنهاد میکنیم مقاله ترخیصکار گمرک را مطالعه فرمایید.

تیرآهن

اگر بخواهیم یک تعریف کلی و جامع از تیرآهن ارائه نمایم باید بگوییم اصلی ترین جزء ساخت ساختمان های اسکلت فلزی، تیر آهن است. درواقع نمی توان ‌ساختمان سازی اسکلت فلزی را بدون وجود تیرآهن ممکن دانست.

تیرآهن وظیفه تحمل بار ساختمان و انتقال بارهای که  برساختمان وارد می شود را دارد. دو بخش اصلی تیرآهن جان و بال نام دارد. بخش میانی که اصلی ترین قسمت تیرآهن است جان و لبه ها و کناره ها بال نام دارد از جمله مزایای استفاده از تیرآهن یکی بالا بردن سرعت ساخت و ساز و دیگری اشغال کمتر فضا در ساختمان سازی است.

تیرآهن ها در انواع مختلفی ساخته شده و دارای تنوع نسبتاً زیادی است. اغلب تنوع آنها در زمینه شکل ظاهری و همچنین خواص مکانیکی آنها می ‌باشد.

انواع تیرآهن

انواع تیر آهن را میتوان در دسه بندی زیر قرارداد:

  1. تیرآهن IPE دارای شکل  Iمانند است. بیشتر در ایران و اروپا تولید می شود. در این نوع تیرآهن ضخامت بال های تغییر پذیر نمی باشد.
  2. تیرآهن INP به شکل I  طبق استاندارهای روسیه و چین ساخته شده به طوری که ضخامت بال ها با فاصله گرفتن از جان تیرآهن کمتر می شود.
  3. تیرآهن IPB یا هاش تیرآهن H شکل است. این نوع تیر آهن‌ های عریض تر به گونه ای هستند که در آنها طول بال‌ ها نسبت به تیرآهن‌ های IPE بیشتر شده است. تیر آهن عریض یا بال پهن H شکل است که طول بال ها نسبت به تیر آهن  IPE بزرگ‌تر می باشد.
  4. تیرآهن CPE یا لانه زنبوری دلیل نام‌ گذاری تیرهای لانه زنبوری این است که شکل گیری این تیرها پس از عملیات (بریدن و دوباره جوش دادن) و تکمیل پروفیل به شکل لانه زنبور و شش ضلعی است. این‌ گونه تیرها در طول خود، حفره های توخالی (در جان) دارند که به لانه زنبور شبیه می باشد. به همین دلیل به این گونه تیرها لانه زنبوری می گویند.
مشاوره و پذبرش دعاوی گمرکی

قیمت تیرآهن

مشاوران ما در زمینه خرید مناسب و سودمند تیرآهن به همراه قیمت تیرآهن آماده پاسخگویی به شما هستند.

ورق

ورق فولادی به محصولی گفته می شود که دارای سطح صاف و مسطحی باشد که غالبا از جنس آهن و فولاد ساخته شده باشد. این محصول فولادی هم از طریق نورد گرم و هم از طریق نورد سرد در کارخانه تولید می شود. درادامه به بررسی انواع مختلف ورق و کاربرد هرکدام می پردازیم.

ورق سیاه

از اسم ورق سیاه شاید اینطور به نظر آید که این ورق سیاه است اما اصلا اینطور نیست. به دلیل آنکه این ورق براق و صیقلی نیست اصطلاحا به سیاه می گویند. این ورق به روش نورد گرم تولید می شود.

از ورق سیاه می توان در بدنه خودروها، ورق کف خودروها، لوله‌های درزدار ، ساخت انواع پروفیل ، تاکر سازی و کشتی سازی استفاده نمود.

ورق روغنی

همانند ورق سیاه، اسم این ورق دلیل بر چرب روغنی بودنش نیست بلکه صیقلی و صاف بودن این نام برروی گذاشته شده است. این ورق نیز به روش نورد سرد تولید می شود.

از ورق روغنی می توان در این موارد استفاده نمود. ورقی است که برای تولید ورق گالوانیزه به کارمی رود، برای تولید لوازم خانگی مانند اجاق گاز و یا روکش یخچال از آن استفاده می شود. از این ورق در تولید لوله نیز بهره می جویند.

ورق گالوانیزه

ورق های فولادی در معرض خوردگی و زنگ زدگی قرار می گیرند و از آنجا که تولید ورق های فولادی ضدزنگ و مقاوم در برابر خوردگی مقرون به صرفه نیست از روشی بنام گالوانیزه کردن استفاده می کنند.

در مواردی همچون تولید لوله‌های انتقال آب ، تولید کابینت ، مخازن نگهداری آب و تولید سقف سوله‌ از ورق های گالوانیزه استفاده می کنند.

ورق رنگی

در واقع همان ورق گالوانیزه است که با یک پوشش رنگی الکترواستاتیک پوشانده شده است. ورق های رنگی دارای 15 نوع تنوع رنگی می باشد. از این نوع ورق معمولا در تولید سقف سوله، آلاچیق و شیروانی‌ها، تولید لوازم‌خانگی و اداری، ساخت تجهیزات سرمایشی و گرمایشی استفاده می شود.

عمده موارد کاربرد ورق رنگی در صنایع ساختمانی مانند انواع سقف و نمای داخلی و خارجی ساختمان، در ساخت لوازم خانگی در صنعت حمل و نقل مانند اتاقک خودرو، ماشین سنگین و غیره است.

قیمت ورق

جهت مشاوره و خرید انواع ورق فولادی از جمله قیمت ورق گالوانیزه، قیمت ورق رنگی، قیمت ورق سیاه و قیمت ورق روغنی با کارشناسان ما در ارتباط باشید

قوطی پروفیل

قوطی پروفیل به علت کاربرد زیاد و ویژه ای که هم در صنعت ساختمان سازی و هم در صنایع مختلف دارد. در رتبه محصولات فولادی با اهمیت زیاد و کاربرد فراوان از آن یاد می شود. از مهترین کاربرد قوطی های پروفیلی می توان به جوش پذیری ،کیفیت سطحی زیاد ، تنوع بالا و قابلیت شکل و فرم پذیری زیاد یاد کرد.

  • به طور کلی، پروفیل‌ها با معیارهای کاربرد ، شکل ظاهری، روش تولید، وزن و جنس دسته بندی می شوند.

قوطی ستونی صنعتی

این نوع قوطی از ورق سیاه با ضخامت بالا تولید می گردد. ودر در پروژ های صنعتی نظیر ساخت انواع ماشین آلات، ستون ساختمان، ساخت پل کاربرد فراوانی دارد. وزن این نوع قوطی بنابر ابعاد و ضخامت ورق سیاه به کاررفته آن متغیر است. قوطی پروفیل ستون صنعتی به پروفیل سنگین نیز معروف است.

پروفیل ساختمانی

این نوع پروفیل بنابر اسمی که دارد در صنعت ساختمان کاربرد فراوانی دارد. از جمله ساخت درب و پنجره و استحکام بخشیدن در بخش های مختلف سازه و همچنین نمای داخلی و بیرون ساختمان که به زیبایی آن می افزاید.

پروفیل مبلی

این نوع پروفیل  از ورق سرد با ضخامت 0.7 الی 1.5 میلیمتر تولید شده و جز رایج ترین پروفیل های مبلی، قوطی پروفیل مبلی با سطح مقطع مربع و یا قوطی سبک با سطح مقطع مستطیل شکل می باشد.

پروفیل سبک که با نام مبلی نیز خوانده می شود دارای 13 نوع ضخامت است که عموما از ضخامت شش دهم میل 0.6 تا ضخامت یک و نیم میل 1.5 تولید می شود.

ناودانی

ناودانی در واقع نوعی پروفیل است که کاربرد بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد. این پروفیل به صورت U   انگلیسی است که زوایه سطح مقطه آن به صورت گرد ساخته می شود.

ناودانی دارای انواع مختلفی است که عواملی مانند آلومینیوم، گالوانیزه و استنلس در جنس آن نقش دارد. از ناودانی در ساخت خرپا، پایه و نمای ساختمان استفاده می شود.

نبشی

نبشی پروفیلی است که سطح مقطع آن به‌صورت دو ضلع عمود برهم بوده و یکی از مهم ترین مصالح و پروفیل های ساختمانی به شمار می رود که به صورت مرکب و تنها در پروژه های عمرانی, ساختمانی و نیز صنعتی استفاده می گردد. نبشـی ها با ۲ مشخصه «اندازه بال ها »و «ضخامت »شناخته می شود.

نبشـی ها از لحاظ نوع تولید به دو نوع تقسیم می شوند:

  • نبشی پرسی : این نبشی را از یک ورق با طول ۶ متر که از وسط عرض ورق خم شده است می سازند و به آن شکل می دهند این بدین معنی است که ماهیت اولیه این مقطع از ورق فولادی است.
  • نبشی فابریک: این نوع نبشی از همان ابتدای فرآیند تولید به شکل نبشی از خط تولید خارج می گردد
  • به طور معمول از نبشی ها با سایز ۵۰ تا ۱۵۰ میلیمتر جهت متصل نمودن های پل ها به ستون ها ، تیر آهن ها به بیم های باربر، ستون ها به صفحات درفوندانسیون در ساختمان سازی و در صنعت استفاده می کنند علاوه بر آن در ساخت ستون و نیز خرپا استفاده می گردد.

سپری

این محصول فولادی ظاهری شبیه به حرف T انگلیسی دارد. به همین دلیل به آن پروفیل T نیز می گویند.

انواع لوله فولادی

لوله های فولای به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند که هرکدام به دسته های جداگانه ای تفکیک و دارای کاربرد منحصر به فردی دارند در ادامه به فهرست انواع لوله های فولادی خواهیم پرداخت.

  1. لوله صنعتی
  2. لوله گازی
  3. لوله گالوانیزه صنعتی
  4. لوله مانیسمان
  5. لوله گالوانیزه تست آب
  6. لوله مبلی

انواع محصولات مفتولی

محصولات مفتولی نیز به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود که هرکدام دارای کاربرد مخصوص به خود می باشند.

انواع محصولات مفتولی عبارتند :

  1. سیم مفتول
  2.  توری
  3. سیم خاردار
  4. تیرحصار
  5. مش

جهت مشاوره و سفارش می توانید درخواست خود را به ایمیل شرکت ارسال نمایید و یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

تماس با شرکت
تماس با شرکت

 

 

دیدگاهتان را بنویسید